Serres-politismos.gr

Ημερολόγιο Πόλεως - Σέρρες

 Μουσική - Θέατρο - Κινηματογράφος - Εκθέσεις - Μηχανοκίνητος Αθλητισμός - κ.α. 


22o Classic Auto Moto Trial

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσικλέτας Σερρών (ΛΑΜΣ) διοργανώνει το καταξιωμένο πλέον,

22o Classic Auto Moto Trial

το Σάββατο 4 Ιουνίου και την Κυριακή 5 Ιουνίου 2016.

22o Auto Moto Classic Το απόγευμα του Σαββάτου θα συγκεντρωθούν στον πεζόδρομο της οδού Κων. Καραμανλή (από το δημαρχείο μέχρι την πλατεία Κρονίου) ιδιοκτήτες, φίλοι και λάτρεις του μηχανοκίνητου κλασσικού αθλητισμού και στον ίδιο χώρο θα εκτεθούν περισσότερα από 70 οχήματα-αντίκες. Πρόκειται για την ετήσια συνάντηση φίλων με κοινό χόμπι τις μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα αντίκες. Ο κόσμος θα έχει τη δυνατότητα να τα θαυμάσει από κοντά. Την Κυριακή 5 Ιουνίου στις 10.00 π.μ. τα οχήματα θα αναχωρήσουν για μια συναρπαστική διαδρομή 90 km (η διαδρομή είναι: Σέρρες – Στρυμονικό – Καλόκαστρο – Λιβαδοχώρι – Άμπελοι – Δημητρίτσι – Σησαμιά – Αγία Παρασκευή – Τερπνή) και περίπου στις 11.20 π.μ. θα καταφθάσουν στην πλατεία της Νιγρίτας. Εκεί θα παραμείνουν για 90΄ περίπου για καφέ, ξεκούραση και γνωριμία με την πόλη. Κατόπιν στη 1.00 μ.μ. θα αναχωρήσουν για τις Σέρρες μέσω Ανθής – Πεπονιάς – Σκουτάρεως – Κωνσταντινάτου – Αγίας Ελένης – Βαλτοτοπίου – Νέου Σκοπού – Νεοχωρίου και Περιφερειακής οδού. Ο τερματισμός θα γίνει στην πίστα καρτ του αθλητικού πάρκου Ομονοίας γύρω στις 2.10 μ.μ. Εκεί θα πραγματοποιηθεί παρέλαση των αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που συμμετείχαν, και στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι θα γευματίσουν και θα απονεμηθούν αναμνηστικά κύπελλα, μετάλλια και πλακέτες. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που κατασκευάστηκαν μέχρι το 1990. Δεν είναι αγώνας ταχύτητας, αλλά μια φιλική συνάντηση ιδιοκτητών παλαιών οχημάτων από πολλές περιοχές της χώρας. Πληροφορίες στα τηλέφωνα 23210 45792 & 6977022878 (Σάββας Ηλιάδης) 23210 64910 (Κώστας Καρακάρας)

 

 

Λες και ήταν χτες…

Classic Auto Moto Trial στις Σέρρες

Ένα ρομαντικό ταξίδι στο χρόνο,

πάνω σε δύο, τρεις ή τέσσερις τροχούς

 

Από το 1995 η Λέσχη Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας Σερρών (ΛΑΜΣ) διοργανώνει το Classic Auto Moto Trial στις Σέρρες. Το ενδιαφέρον των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και των απλών ανθρώπων γίνεται ολοένα και πιο έντονο και οι εκδηλώσεις του Classic Auto Moto Trial αποτελούν πόλο έλξης για εκατοντάδες συμμετέχοντες και θεατές. Για να θυμηθούν οι παλαιότεροι και να μάθουν οι νεότεροι, ας κάνουμε ένα ρομαντικό ταξίδι στο παρελθόν κι ας γυρίσουμε τον χρόνο…

1ο Classic Auto Moto Trial (25.6.1995) Συμμετείχαν 31 μοτοσικλέτες στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Στρυμονικό, Λιθότοπος, Ποντισμένο, Βυρώνεια, Σιδηρόκαστρο, Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας) -συνολικής απόστασης 93 χλμ.-

2ο Classic Auto Moto Trial (30.6.1996) Συμμετείχαν 19 μοτοσικλέτες στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Νέος Σκοπός, Γάζωρος, Νέα Ζίχνη, Πεθελινός, Βαλτοτόπι, Σκούταρι, Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας) -συνολικής απόστασης 122 χλμ.-

3ο Classic Auto Moto Trial (22.6.1997) Συμμετείχαν 19 μοτοσικλέτες στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Ηράκλεια, Βυρώνεια, Λιθότοπος, Στρυμονικό, Νιγρίτα, Βαλτοτόπι, Νέος Σκοπός, Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας) -συνολικής απόστασης 150 χλμ.-

4ο Classic Auto Moto Trial (21.6.1998) Συμμετείχαν 15 μοτοσικλέτες στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ, σήμερα ΚΕΔΗΣ), Χρυσό, Νέος Σκοπός, Σκούταρι, Άμπελοι, Στρυμονικό, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης 90 χλμ.-

5ο Classic Auto Moto Trial (27.6.1999) Συμμετείχαν 26 μοτοσικλέτες στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ, σήμερα ΚΕΔΗΣ), Γάζωρος, Ροδολίβος, Πρώτη, Λευκοθέα, Νέα Ζίχνη, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης 105 χλμ.-

6ο Classic Auto Moto Trial (25.6.2000) Συμμετείχαν 18 μοτοσικλέτες και 7 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ, σήμερα ΚΕΔΗΣ), Βαμβακόφυτο, Σιδηρόκαστρο, Λιβαδιά, Κερκίνη, Λιθότοπος, Στρυμονικό, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης 120 χλμ.-

7ο Classic Auto Moto Trial (10.6.2001) Συμμετείχαν 20 μοτοσικλέτες και 15 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ, σήμερα ΚΕΔΗΣ), Γάζωρος, Λευκοθέα, Αλιστράτη, Νέα Ζίχνη, Χρυσό, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 108 χλμ.-

8ο Classic Auto Moto Trial (9.6.2002) Συμμετείχαν 26 μοτοσικλέτες και 10 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ, σήμερα ΚΕΔΗΣ), Χρυσό, Μεσορράχη, Αμφίπολη, Μαυροθάλασσα, Νιγρίτα, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 132 χλμ.-

9ο Classic Auto Moto Trial (1.6.2003) Συμμετείχαν 19 μοτοσικλέτες και 15 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (ΔΕΠΚΑ, σήμερα ΚΕΔΗΣ), Καλά Δένδρα, Γεφυρούδι, Βαμβακόφυτο, Σιδηρόκαστρο, Αχλαδοχώρι, Σιδηρόκαστρο Λευκώνας, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 110 χλμ.-

10ο Classic Auto Moto Trial (6.6.2004) Συμμετείχαν 17 μοτοσικλέτες και 20 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Σιδηρόκαστρο, Βυρώνεια, Άνω Πορόια, Λιβαδιά, Κερκίνη, Χείμαρρος, Στρυμονικό, Προβατάς, Λευκώνας, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 140 χλμ.-

11ο Classic Auto Moto Trial (5.6.2005) Συμμετείχαν 24 μοτοσικλέτες και 16 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Καλά Δένδρα, Γεφυρούδι, Ηράκλεια, Κοίμηση, Προμαχώνας, Χαρωπό, Λευκώνας, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 105 χλμ.-

12ο Classic Auto Moto Trial (4.6.2006) Συμμετείχαν 14 μοτοσικλέτες και 21 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Πεντάπολη, Αλιστράτη, Λευκοθέα, Νέα Ζίχνη, Νέο Σούλι,, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 113 χλμ.-

13ο Classic Auto Moto Trial (3.6.2007) Συμμετείχαν 13 μοτοσικλέτες και 14 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Λευκώνας, Χαρωπό, Ποντισμένο, Λιθότοπος, Χείμαρρος, Στρυμονικό, Προβατάς, Λευκώνας, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 105 χλμ.-

14ο Classic Auto Moto Trial (1.6.2008) Συμμετείχαν 21 μοτοσικλέτες και 27 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Καλά Δένδρα, Γεφυρούδι, Ηράκλεια, Βυρώνεια, Πετρίτσι, Σιδηρόκαστρο, Αμπέλα, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 95 χλμ.-

15ο Classic Auto Moto Trial (31.5.2009) Συμμετείχαν 22 μοτοσικλέτες και 23 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Hotel Elpida Resort), Χρυσό, Πεντάπολη, Τούμπα, Γάζωρος, Νέα Ζίχνη, Δαφνούδι, Μέταλλα, Εμμανουήλ Παπάς, Άγιο Πνεύμα, Νέο Σούλι, Σέρρες (5ο χλμ. Σερρών-Χρυσοπηγής) -συνολικής απόστασης 94 χλμ.-

16ο Classic Auto Moto Trial (6.6.2010) Συμμετείχαν 23 μοτοσικλέτες και 22 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Στρυμονικό, Νιγρίτα, Σκούταρι, Νέος Σκοπός, Νεοχώρι, Σέρρες (Άγιος Ιωάννης) -συνολικής απόστασης 90 χλμ.-

17ο Classic Auto Moto Trial (22.5.2011) Συμμετείχαν 33 μοτοσικλέτες και 22 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Χρυσό, Πεντάπολη, Γάζωρος, Μεσορράχη, Πρώτη, Λευκοθέα, Δαφνούδι, Χρυσό, Νέο Σούλι, Επτάμυλοι, Σέρρες (Άγιος Ιωάννης) -συνολικής απόστασης 111 χλμ.-

18ο Classic Auto Moto Trial (20.5.2012) Συμμετείχαν 36 μοτοσικλέτες και 27 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Καλά Δένδρα, Νέα Τυρολόη, Σκοτούσσα, Αμμουδιά, Γεφυρούδι, Ηράκλεια, Χρυσοχώραφα, Λιθότοπος, Δασοχώρι, Καρπερή, Αναγέννηση, Προβατάς, Μονοκκλησιά, Μητρούσι, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης 93 χλμ.-

19ο Classic Auto Moto Trial (26.5.2013) Συμμετείχαν 44 μοτοσικλέτες και 29 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Πλατεία Ελευθερίας), Λευκώνας, Βαμβακόφυτο, Σιδηρόκαστρο, Ρούπελ, Χαρωπό, Γεφυρούδι, Σκοτούσσα, Καλά Δένδρα, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης 110 χλμ.-

20ό Classic Auto Moto Trial (1.6.2014) Συμμετείχαν 25 μοτοσικλέτες και 27 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Δημαρχείο), Χρυσό, Γάζωρος, Μεσορράχη, Λευκοθέα, Αλιστράτη, Σπήλαιο Αλιστράτης, Λευκοθέα, Μεσορράχη, Νέα Ζίχνη, Χρυσό, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης 102 χλμ.-

21ο Classic Auto Moto Trial (24.5.2015) Συμμετείχαν 31 μοτοσικλέτες και 28 αυτοκίνητα στη διαδρομή Σέρρες (Δημαρχείο), Καλά Δένδρα, Σκοτούσσα, Γεφυρούδι, Βαλτερό, Ηράκλεια, Ποντισμένο, Γόνιμο, Βυρώνεια, Πετρίτσι, Χαρωπό, Σιδηρόκαστρο, Σέρρες (Πίστα Καρτ) -συνολικής απόστασης 80 χλμ.-

 

Μοτοσικλέτες & αυτοκίνητα

Και επειδή διοργάνωση χωρίς δίκυκλα, τρίκυκλα και τετράτροχα δεν γίνεται, μια ματιά στις πολύ γνωστές έως σπάνιες μοτοσικλέτες (η παλαιότερη χρονολογείται από το 1936) που «κόσμησαν» με την παρουσία τους τις εκδηλώσεις: Ariel, Adler, Aermacchi, BMW, BSA, Bultaco, Casal, DKW, Ducati, EMW, Gilera, Harley Davidson, Heinkel, Hercules, Honda, Horex, Jawa, Kawasaki, Kreidler-Florett, KTM, Lambretta, Malaguti, Matchless, Miele, Montesa, Morini, Moto Guzzi, MZ, Norton, NSU, Piaggio, Puch, Rabeneick, Simson, Sunbeam, Suzuki, Triumph, Ural, Vespa, Yamaha, Zündapp, Sachs

και στα αυτοκίνητα: Alfa Romeo, Austin, Mini, Renault, BMW, Cadillac, Chevrolet, Citroen, Fiat, Ford, Lancia, Mercedes, MG Morris, Opel, Peugeot, Triumph, Volkswagen, Volvo, Suzuki, Nisan, Jeep, Willys, Sunbeam, Toyota, Mitsubishi, Zastava, Subaru, Rover, Simca

 

Απρόοπτα – Ευτράπελα

Όπως σε κάθε διοργάνωση, έτσι και στο Classic τα απρόοπτα είναι αναπόφευκτα παρά τις συντονισμένες και φιλότιμες προσπάθειες των αφανών εργατών που δίνουν εθελοντικά τον καλύτερο εαυτό τους με ανταμοιβή την επιτυχία της κάθε εκδήλωσης!

  • Έπεσε η πινακίδα της προπορευόμενης μοτοσικλέτας και την μάζεψε αυτός που ακολουθούσε…
  • Ένας αναβάτης προσπέρασε μερικές σελίδες του χάρτη και πραγματοποίησε την πορεία της επιστροφής νωρίτερα. Δυστυχώς, τον ακολούθησαν και μερικοί άλλοι…
  • Άλλος αναβάτης είχε μαζί του -κατά λάθος- τον χάρτη της προηγούμενης χρονιάς και φυσικά ακολούθησε διαφορετική διαδρομή!
  • Αρκετοί συμμετέχοντες μπερδεύουν την κατηγορία τους, με αποτέλεσμα να έχουν ποινές στην βαθμολογία (προάφιξη ή καθυστέρηση)
  • Στην ειδική διαδρομή ορισμένοι αναπτύσσουν τη μέγιστη ταχύτητα του οχήματός τους αντί της προβλεπόμενης χαμηλής ταχύτητας
  • Σε μια από τις προηγούμενες διοργανώσεις, τα αποτελέσματα βγήκαν με τους χρόνους της προηγούμενης χρονιάς, ωστόσο το λάθος έγινε έγκαιρα αντιληπτό και οπωσδήποτε πριν από την ανακοίνωση και τις απονομές…
  • Παρόλο που η ΛΑΜΣ εξασφαλίζει έγκαιρα άδεια έκθεσης στην Πλατεία Ελευθερίας, αρκετές φορές ανάλογη άδεια είχαν και άλλοι εκθέτες ή σύλλογοι. Τα όποια προβλήματα λύνονταν με αμοιβαία κατανόηση.
  • Καθυστερήσεις σημειώθηκαν σε ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις λόγω διέλευσης σιδηροδρομικών συρμών…
  • Κάποιος κριτής άλλαξε την ώρα του χρονομέτρου σύμφωνα με τη δική του με συνέπεια να υπάρξει προάφιξη.
  • Ορισμένοι κριτές βρίσκονται στην αντίθετη κατεύθυνση από την πορεία
  • Επειδή προπορεύονται οι τρίκυκλες μηχανές με καλάθι (sidecars), δημιουργούνται στους μεγαλύτερους σε ηλικία συνειρμοί πολέμου και κατοχής…
  • Σε ένα Δελτίο Τύπου αναφερόταν «ωραία διαδρομή 150 km» και ο δαίμων του τυπογραφείου ή του… ηλεκτρονικού υπολογιστή την μετέτρεψε σε μια εφημερίδα σε «ωριαία διαδρομή 150 km»
  • Το κύπελλο καλύτερης γυναικείας συμμετοχής απονεμήθηκε από παραδρομή σε… άνδρα που είχε πολύ σπάνιο όνομα. Φυσικά το λάθος διορθώθηκε…

 

Επιμέλεια: ΣΑΒΒΑΣ ΗΛΙΑΔΗΣ (Έφορος Κλασσικού ΛΑΜΣ)

 

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unable to load the Are You a Human PlayThru™. Please contact the site owner to report the problem.

social network social network social network